سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ردیاب آهنربایی سیمکارتی برای چه موقعیت هایی مناسب است؟

ردیاب آهنربایی سیمکارتی

استفاده از ردیاب آهنربایی سیمکارتی برای ردیابی ، کنترل و نظارت صدا می باشد و ترکیبی از امنیت، ردیابی، نظارت، هشدار اضطراری، مدیریت و بسیاری از عملکردهای دیگر است، از قابلیت های مهم دستگاه ردیاب آهنربایی سیمکارتی می توان به پشتیبانی از کنترل از راه دور تلفن همراه، ارائه ردیابی ایمن دستگاه برای وسیله نقلیه شما، افراد مسن، فرزندان، همسر، حیوانات خانگی و غیره اشاره کرد . این دستگاه یک ردیاب آهنربایی سیمکارتی همه کاره است که می تواند ماشین ها، کودکان، موتورسیکلت ها و حتی چمدان ها را ردیابی کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سیم کارت تهیه کنید. بهترین ردیاب‌های جی‌پی‌اس برای اتومبیل‌ها موقعیت مکانی خودرو را به‌طور هم‌زمان گزارش می‌کنند و داده‌های رانندگی را به تلفن همراه کاربر منتقل می‌کنند. آنها همچنین می توانند عواملی مانند سرعت متوسط و سلامت خودرو را گزارش کنند و همچنین در مواقع اضطراری کمک های کنار جاده ای ارائه دهند ، وجود یک ردیاب GPS چه در ماشین شما و چه در ماشین شخصی، کارکردهای مفید زیادی دارد. آیا نگران ایمنی و امنیت خودروی خود هستید؟ ردیاب‌های ماشین GPS می‌توانند به حل این نگرانی کمک کنند!


با دانستن اینکه می توانید با قدرت ردیابی جی پی اس ماشین خود مراقب وسیله نقلیه خود باشید، خیالتان راحت باشد. یکی از رایج ترین دلایل استفاده از ردیاب جی پی اس برای اتومبیل، محافظت از آنها در برابر سرقت است. نصب بهترین ردیاب GPS برای خودرو می‌تواند ایده خوبی باشد اگر بسیار ارزشمند باشد یا اگر آن را در محلی پارک کنید که سارقان خودرو کار می‌کنند.

ردیاب آهنربایی سیمکارتی دارای ردیابی با دقت چند متر است و به لطف این دستگاه می توانید مکان وسیله نقلیه خود را به طور دقیق و آسان ببینید. از طریق سیمکارت می توانید داده های ردیاب آهنربایی را با سرعت بازیابی کنید. اگر شخصی تصمیم به دستکاری جی پی اس آهنربایی گرفت، اعلان‌های فوری به تلفن خود دریافت کنید.

اعلان‌های فوری نیز برای سرعت بیش از حد، حرکت و باتری کم ارسال می‌شوند و شما انتخاب می‌کنید که از طریق پیامک یا اپلیکیشن برای شما ارسال شوند. با راه اندازی تعیین محدوده های جغرافیایی سفارشی در برنامه ردیابی ، می توانید محدوده های جغرافیایی سفارشی تنظیم کنید. اگر وسیله نقلیه دارای ردیاب آهنربایی سیمکارتی به داخل یا خارج از این مناطق حرکت کند، فوراً به شما اطلاع داده می شود.

برنامه ردیابی رایگان ردیاب آهنربایی سیمکارتی دارای یک برنامه ردیابی رایگان است که شما مادام العمر به آن دسترسی دارید. در داخل برنامه می توانید به راحتی تمامی ویژگی ها و عملکردهای دستگاه را کنترل کنید و در صورت بروز هر اتفاقی فورا اعلان ها برای شما ارسال شود.

برای این جی پی اس ردیاب سیم کارت مورد نیاز است، که همراه محصول نیست و باید با هزینه شخصی خریداری و فعال شود.این جی پی اس سیمکارتی مجهز به میکروفون است که از طریق آن می توانید شنود انجام دهید .در پشت دستگاه آهنربا به کاررفته است تا شما بتوانید آن را برروی سطوح فلزی مانند بدنه ماشین نصب کنید