سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در خرید دوربین مداربسته وایرلس به چه عواملی باید توجه کرد؟

دوربین های امنیتی خانگی چیست؟

دوربین مداربسته وایرلس خانگی دستگاهی است که خانه شما را کنترل و محافظت می کنند،از جمله قابلیت هایی که روی قیمت و خرید دوربین مداربسته وایرلس تاثیر می گذارد ،شامل وضوح HD و سایر ویژگی‌ها مانند مکالمه دو طرفه، دید در شب و کنترل‌های گوشی هوشمند هستند.


آیا به دوربین امنیتی خانه نیاز دارم؟

اولین سوالی که قبل از خرید دوربین مداربسته وایرلس ممکن است از خود بپرسید این است که آیا در وهله اول دوربین امنیتی لازم است؟ و پاسخ به سطح امنیتی که می خواهید به خانه یا کسب و کار خود اضافه کنید بستگی دارد، در حالی که حسگرهای دزدگیر اماکن می‌توانند حرکت را تشخیص دهند و به شما اطلاع ‌دهند که آیا درها یا پنجره‌ها باز یا بسته شده‌اند، اما با دوربین، در واقع می‌توانید ببینید در خانه چه می‌گذرد.


به چند دوربین مداربسته نیاز داریم؟

هنگام خرید دوربین مداربسته وایرلس ،مقدار دوربین های امنیتی مورد نیاز شما بستگی به اندازه خانه شما و همچنین میزان امنیت مورد نظر شما دارد، اول از همه توصیه می کنیم یک دوربین در ورودی اصلی خانه خود در طبقه همکف قرار دهید، در حالت ایده آل، شما همچنین از دوربین های امنیتی در فضای باز در تمام ورودی های طبقه همکف استفاده کنید. با این حال، این برای کسی که در یک آپارتمان زندگی می کند صدق نمی کند. برای امنیت بیشتر، می‌توانید دوربین‌های امنیتی wireless بیشتری را در سطح زمین و در هر اتاقی که اغلب استفاده می‌کنید یا باید برای ورود یا خروج از خانه عبور کنید، قرار دهید. برای امنیت بیشتر می توانید دوربین های امنیتی بیسیم را در راهروهای اصلی طبقه دوم یا سوم قرار دهید. با این حال، به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی، قرار دادن دوربین در اتاق خواب یا حمام را توصیه نمی کنیم.
وضوح ویدیو چقدر است؟

اگر نمی توانید بگویید در فیلم چه خبر است، خرید دوربین مداربسته وایرلس چه فایده ای دارد؟ اینجاست که انتخاب دوربینی با وضوح خوب مطرح می شود، هر چه عدد رزولوشن بالاتر باشد، وضوح تصویر هم بهتر است و شما اتفاقات را خیلی بهتر می توانید تشخیص دهید .