سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه فرکانس یاب شنودیاب m8000 چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

M8000

اگر هنوز با افشای اطلاعات شخصی خود مشکل دارید، دستگاه فرکانس یاب شنودیاب m8000 می‌تواند تمام منابع حریم خصوصی اطراف شما را شناسایی کند تا به شما در حل مشکلات کمک کند. این محصول دستگاه فرکانس یاب شنودیاب m8000  میتواند برای شما شنود،جی پی اس و یا دوربین هی بسیار کوچک را از طریق سیگنال ها پیدا کرده و آشکار می کند ،این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر بسیار کوچک تر است و می تواند کوچک ترین دستگاه ها را پیدا کند .این آشکارساز  M8000که قادر به یافتن پیشرفته ترین دستگاه های شنود صوتی و ردیاب های GPS است ،یکی از حساس ترین دستگاه های آشکارساز است.


ویژگی های اصلی دستگاه فرکانس یاب شنودیاب M8000:

1. جستجوی خودکار: اگر می خواهید اتاق یا گاوصندوق ماشین را بررسی کنید یا نه، می توانید آن را در یک اتاق یا ماشین قرار دهید، سپس جستجوی خودکار را فعال کنید، به طور خودکار جستجو می کند، پس از دریافت یک بار سیگنال، نور یک، اگر 6 بار دریافت شود، میله های نور با 6 چراغ روشن می شوند، سپس زنگ هشدار به شما یادآوری می کند که یک سیگنال مشکوک وجود دارد.

2. آشکارساز سیگنال با فرکانس وسیع:هنگامی که سیگنال مشکوکی وجود دارد، می توانید از دستگاه فرکانس یاب شنودیاب m8000 برای تشخیص  استفاده کنید.

3: هنگامی که یک سیگنال مشکوک در ماشین شما وجود دارد، می توانید از آشکارساز استفاده کنید تا آن را با نور مغناطیسی پیدا کنید.

ویژگی های اصلی:

دستگاه تشخیص امواج رادیویی حرفه ای، حساسیت بالا، تشخیص فرکانس بزرگ با دقت

با آنتن سنسور مغناطیسی، آسان برای استفاده، آسان برای جستجو در اتومبیل، دفتر، اتاق در هر نقطه، حتی مردم به سختی قابل لمس یا دیدن آن است. آشکارساز قابل اعتماد و دقیق از طریق زنگ صدا و نور است

تشخیص دوربین بی سیم

تشخیص دوربین مخفی بی سیم و شنود بی سیم

شناسایی مکان یاب و ردیابی GPS در حالت خواب

جستجوی خودکار: اگر می خواهید از سالم بودن اتاق یا ماشین مطمئن شوید، می توانید دستگاه فرکانس یاب شنودیاب m8000 را در اتاق یا ماشین قرار دهید. سپس جستجوی خودکار باز می شود. به طور خودکار جستجو می شود. به محض دریافت سیگنال به مدت یک ساعت، نوار نور روشن می شود، با دریافت 6 بار، نوار نور تا 6 چراغ روشن می شود و زنگ هشدار به صدا در می آید تا سیگنال مشکوکی را به شما یادآوری کند.

بدنه دستگاه : ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا، 100? کیفیت عالی، نصب راحت، حفاظت از محیط زیست، مقاومت در برابر دمای بالا و مقاومت در برابر خوردگی.

سیگنال یاب ردیاب: هنگامی که یک سیگنال مشکوک در ماشین یا مکان دیگری از خانه ظاهر می شود، می توانید از دستگاه فرکانس یاب شنودیاب m8000 برای کشف آن با نور مغناطیسی استفاده کنید.

عملکرد بالا: این سیگنال یاب از یک دستگاه تشخیص امواج رادیویی حرفه ای با حساسیت بالا و دقت تشخیص بالا استفاده می کند که استفاده را آسان تر و سریعتر می کند.

مورد استفاده در همه جا : این سنسور به طور گسترده در اتومبیل ها، ادارات و هر جای اتاق برای جستجو استفاده می شود و حتی دستگاه هایی که افراد به سختی می توانند لمس یا ببینند. به لطف هشدار صدا و نور، آشکارساز قابل اعتماد و دقیق است.