سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه ضبط دوربین مداربسته در چه موقعیت هایی استفاده می شود؟

دستگاه ضبط دوربین مداربسته چیست؟

 نصب و استفاده از دستگاه ضبط دوربین مداربسته به طور کلی آسان است به این صورت که از طریق آن شما می توانید در هر جای دنیا که باشید تصاویر دوربین های مداربسته محل کار،فروشگاه،خانه یا هر جای دیگر را مورد بررسی قرار دهید .این دستگاه ضبط دوربین مداربسته انواع مختلف دارد که با توجه به نیاز خود می توانید آن را تهیه کنید شما برای تهیه این دستگاه ابتدا باید به تعداد دوربین هایی که دارید توجه کنید زیرا این محصول دارای مدل 4کانال ،8کانال و... می باشد.


 دستگاه ضبط دوربین مداربسته دستگاهی است که سیگنال های یک دوربین آنالوگ را به یک فرمت دیجیتال قابل مشاهده تبدیل می کند که می تواند روی هارد دیسک ذخیره شود دستگاه ضبط دوربین مداربسته،دیتاهای دوربین های IP را پردازش و ذخیره می کند.

 ضبط کننده های دوربین مداربسته یا DVR ویدئوی دیجیتال را در یک دستگاه ذخیره سازی مانند درایو دیسک یا کارت SD ضبط می کند.لوازم جانبی که برای اتصال دوربین ها لازم هست عبارت اند از کابل ها و مودم ها که باعث می شود شما یک سیستم امنیتی کامل داشته باشد.

 شرکت های امروزی به راه حل های امنیتی قابل اعتماد نیاز دارند. آنها باید بدانند که ساعت ها فیلم نظارت تصویری را می توان به طور ایمن ضبط و ذخیره کرد، و آنها باید بتوانند به فایل های ویدئویی در صورت درخواست دسترسی داشته باشند و آنها را مشاهده کنند. دستگاه ضبط دوربین مداربسته یک گزینه ایمن و قابل اعتماد در نظر گرفته می شوند، اما در مورد سهولت استفاده، دسترسی، نگهداری و ظرفیت، ملاحظات کلیدی دارند.

 دستگاه ضبط دوربین مداربسته چگونه کار می کنند؟

 ضبط‌ کننده‌های ویدیوی دیجیتال از طریق کابل‌های کواکسیال به دوربین‌های آنالوگ متصل می‌شوند و حاوی هارد دیسک داخلی و نرم‌افزار رمزگذاری هستند. این بدان معنی است که تمام فیلم ها به صورت محلی پردازش و ذخیره می شوند. بیایید به ویژگی های اصلی نگاه کنیم تا درک بهتری از نحوه عملکرد این سیستم ها داشته باشیم.

 اتصال مستقیم به دوربین ها: از آنجایی که دستگاه ضبط دوربین مداربسته به صورت بی سیم کار نمی کنند، هر دوربین باید به طور جداگانه با استفاده از کابل به دستگاه متصل شود.

 فیلم را روی هارد دیسک ذخیره می‌کند: سیستم‌های DVR کاملاً به ذخیره‌سازی داده‌های درون محل متکی هستند، به این معنی که باید روی سرور یا رایانه شخصی پیکربندی شوند.

 دستگاه ضبط دوربین مداربسته خود را کجا نگه دارم؟

 به طور کلی، توصیه می شود DVR با مودم در مکانی امن قرار گیرد. جفت شدن این دو در هنگام بهبود سیستم امنیتی و در صورت بروز نقص امنیتی، دردسر کمتری را ایجاد می کند. ترجیح داده شده ترین مکان کمد دیواری، اتاق خواب یا دفتر است. با این حال، حتی اگر سیستم با رمز عبور محافظت می شود، دستگاه ضبط دوربین مداربسته نباید در فضای باز قرار گیرد که به راحتی قابل دسترسی باشد. علاوه بر این، مکان ذخیره سازی باید تا حدی کنترل شده با آب و هوا باشد یا دمای متوسط ??ثابتی داشته باشد تا سیستم از گرم شدن بیش از حد جلوگیری کند.